Sådan arbejder jeg

Uanset hvilken opgave du vælger at bruge mig til, så er min tilgang til arbejdet altid den samme.

Først tager vi en dialog om jeres konkrete ønsker, behov og budget. Derefter kan vi afdække hvilke muligheder, der passer til netop din virksomhed eller organisation – og jeg kan komme med et tilbud på opgaven.

Måske er det en pressemeddelelse, en hjemmesidetekst eller optagelser og redigering af mobilvideo til Facebook. Og i så fald kan opgaven løses på relativ kort tid.

Men det kan også være, at jeres behov er en helt nytænkning af jeres kommunikation eksternt såvel som internt. Det kræver et større arbejde, der altid vil tage udgangspunkt i jeres overordnede visioner og mål – og jeres særlige udfordring som virksomhed.

I den situation vil jeg først analysere jeres nuværende kommunikation, afdække styrker, svagheder og konkrete udfordringer, din virksomhed eller organisation står overfor. Derefter kommer jeg med forslag til en ny overordnet strategi for jeres kommunikation, der understøtter jeres forretning og en handlingsplan med alle relevante indsatser på forskellige platforme. Sidste del – kommunikationen – handler om at trykke på knappen – og eksekvere de nye indsatser.

Jeg kan levere hele pakken – afhængig af jeres konkrete ønsker.